Foto op canvas - WINACTIE (gesloten)

03:19 Senna 0 Comments




Je maakt in een jaar heel wat foto's (ik schat dat het er voor mij zo maar een paar duizend kunnen zijn). Een groot gedeelte hiervan belandt direct in de digitale prullenbak, een aantal worden misschien online gedeeld, maar veel prachtige beelden staan gewoon op je computer zonder dat er nog naar omgekeken wordt. Herkenbaar? 

Wat kan je winnen

In samenwerking met De Fotofabriek mag ik aan een van jullie een foto op canvas weggeven! De winnaar mag een eigen foto op een canvas van 30 x 40 cm laten drukken. Leuk om eens die foto waar je zo trots op bent, of dat moment dat je niet wilt vergeten, aan de muur te hangen.
Meer weten? Kijk dan snel even hier: https://www.fotofabriek.nl/producten/wanddecoratie/foto-op-canvas/

Hoe doe je mee

- Meedoen kan t/m vrijdag 6 oktober 2017
- Laat onder dit artikel een reactie achter dat je mee doet, met een geldig e-mailadres
- Like dit bericht op Facebook, Bloglovin of Google+ (heb je dit niet stuur dan een leuk mailtje)

Op 7 oktober zal ik door middel van een loting een winnaar trekken

Hopelijk vinden jullie deze winactie net zo leuk als ik, want zonder alle lezers en jullie leuke reacties zou het bloggen lang niet zo leuk zijn! 

Liefs Senna

0 reactie(s):